سخنگوی سازمان سینمایی درباره خبرهایی مبنی بر توقف ساخت پروژه «آیینه شمعدون» گفت: به هیچ وجه قصد توقیف این فیلم را نداریم.

به گزارش راسخون سعید رجبی فروتن در گفت‌وگویی با ایسنا، ادامه داد: اکنون صحنه‌های گرفته شده این فیلم در سازمان سینمایی در دست بررسی است.

وی در پاسخ به این مطلب که آیا ممکن است «آیینه شمعدون» در همین مرحله توقیف شود، تصریح کرد: خیر، مطمئنا این بررسی به توقیف و توقف کامل ساخت فیلم منجر نخواهد شد. آخر این است که گفته خواهد شد که راش‌ها با فیلمنامه اولیه که برای آن مجوز صادر شده مطابقت نداشته و یکسری صحنه‌ها نیاز به اصلاح خواهد داشت.

سخنگوی سازمان سینمایی در پایان این گفت‌وگو مجددا تاکید کرد: به هیچ وجه قصد ما متوقف شدن کار نیست و مطمئنا نتیجه بررسی‌ها منجر به توقیف فیلم نخواهد شد. اکنون درصد قابل توجهی از فیلمبرداری «آیینه شمعدون» انجام شده است. در حال حاضر همه گروه این فیلم پای کار هستند و امکان پایبندی به فیلمنامه اولیه وجود دارد.

به گزارش ایسنا، داستان «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان درباره زن و شوهری به نام «فتحی» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. فتحی در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آنها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.

«آینه شمعدون» فیلمی طنز و فانتزی است که براساس فیلم نامه «احمد رفیع زاده» مقابل دوربین می‌رود.

در این فیلم بازیگرانی همچون: رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نیوشا ضیغمی، مهران احمدی، پانته آ بهرام،شبنم مقدمی، آهو خردمند، مهدی فقیه و... ایفای نقش می‌کنند.

/7432/